Kontakt: +48 885 220 097, lub e-mail: wspolpraca@serigalatech.pl

Zamykanie sprzedaży w sposób profesjonalny 

Wszystko zostało wykonane i dalej nie ma sprzedaży?

Nawet jeśli klient przejdzie przez cały proces sprzedaży, na samym końcu wciąż może jeszcze zrezygnować. Wtedy wszystkie działania są tak naprawdę na nic, ponieważ finalnie nie doszło do zakupu. Dlatego ostatnim elementem systemu Serigala Digital jest dostarczenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do zamykania sprzedaży i doprowadzania do transakcji. 

Co obejmuje współpraca w zakresie zamykania sprzedaży:

  • Przygotowanie zespołu handlowego z zakresu negocjowania, jasnej komunikacji i zamykania leadów, które są gotowe do zakupu
  • Techniki zamykania - jest ich kilkadziesiąt i znamy je wszystkie. Dobierzemy dla Państwa najbardziej naturalne do wdrożenia w zespole i branży
  • Scenariusze zamykania sprzedaży do wewnętrznych ćwiczeń
 

Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły. Chętnie przeprowadzimy też demonstrację systemu Serigala Digital.

 

Co zapewniamy

  • Techniki zamykania. Jest ich wiele i z pozoru wszystkie są skuteczne. Dla Państwa dobierzemy takie techniki, które będą najbardziej naturalne do wdrożenia w zespole handlowym. Dla przykładu, nawet introwertyk może być dobrym specjalistą ds. sprzedaży - wystarczy że skorzysta z odpowiednich metod prowadzenia rozmowy i zapraszania do współpracy. 
  • Negocjacje. Prezentowanie oferty - zawsze na stojąco. Negocjacje - na siedząco. Dlaczego? Wszystko wyjaśnimy na przykładach i wytłumaczymy jak negocjować. Oczywiście pozycja to nie wszystko. Liczy się również mowa ciała i to, co mówimy. Państwa zespół handlowy powinienem opanować sztukę zamykania sprzedaży do perfekcji. 
  • Jasna komunikacja. Nikt nie zaufa osobie, która nie potrafi w klarowny sposób opowiedzieć o produkcie lub usłudze. Ponadto końcowa propozycja powinna być zawsze na piśmie. W zamykaniu, ale też w całym procesie sprzedaży komunikacja jest kluczowa. 
  • Zamykanie leadów. Niektórzy klienci są gotowi do zakupu już po pierwszym kontakcie z firmą. Warto rozpoznać takie zachowanie i przejść do działania, czyli doprowadzić do sprzedaży. Przedstawimy wszystkie czynniki, od których zależy czy dany lead chce dokonać zakupu.
  • Łatwy kontakt. Jesteśmy dostępni codziennie w godzinach 9-17. Pod mailem i telefonem. 
  • Elastyczność. Pomożemy wdrożyć preferowane przez Państwa narzędzia lub inne rozwiązania online. 

Dostępne integracje w systemie 

"Alert" box. Wyświetlamy boks powiadamiający użytkownika o danej ofercie i propozycji. Zwiększa to konwersję o ok. 7%.
Live Chat. Możliwość chatu na żywo z Państwa konsultantem może przyczynić się do zwiększenia konwersji od 3 do nawet 75%. 
Pełnoekranowe komunikaty pop-up. Zanim odbiorca zdecyduje się zamknąć stronę, zobaczy komunikat pop-up z zachętą, aby jednak zostawił kontakt do siebie.
Moduły do przechwytywania leadów. Znajdują się na każdej podstronie i można je dowolnie konfigurować.
Bezpieczeństwo danych. Dedykowane podstrony z kontaktem, regulaminem, polityką prywatności, opracowane we współpracy z prawnikiem. 
Mierzalność. Warto mierzyć efekty działań – zapewniamy wdrożenie Google Analytics dla Państwa strony.


Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły
Chętnie przeprowadzimy też demonstrację systemu Serigala Digital.