White Papers, ebooki i case studies

Wypracuj więcej leadów (danych kontaktowych potencjalnych klientów) dzięki profesjonalnie opracowanym White Papers, ebookom oraz case studies z Twojego rynku. Wiedza i polecane praktyki są cenne dla Twoich klientów. Warto je przekazywać w zamian za dane kontaktowe - potencjalny klient otrzyma wartościową treść, a Ty będziesz mógł się z nim skontaktować, by poznać jego aktualne potrzeby i zaproponować współpracę. To uczciwa wymiana

Wszystkie cenne materiały możesz dodatkowo rozpowszechniać i udostępniać w serwisach społecznościowych, w ramach e-mail marketingu oraz w innych kanałach, by zapewniać maksymalną widoczność dla swojej marki. 


White Papers podnoszą wiarygodność

Mało która firma może pochwalić się profesjonalnie przygotowanymi treściami, które w dodatku atrakcyjnie wyglądają. Tymczasem właśnie takie treści podnoszą i budują wiarygodność marki, a także pokazują, że w Twojej firmie pracują liderzy kształtujący opinie innych. Materiały White Papers to doskonały element każdej strategii sprzedażowej. 

Większość profesjonalnych marketerów wymienia White Papers i ebooki jako kluczowe elementy przy kampaniach pozyskiwania danych kontaktowych potencjalnych klientów.

Dołącz do firm, które oferują wartościowe treści.

  Wybrane realizacje, działania content marketingowe

Wybrane realizacje, działania content marketingowe


Jak przebiega współpraca

Tematy są proponowane przez doświadczonego specjalistę i autora wielu tekstów z Twojej branży. Dodatkowo wszystkie tematy są opracowywane na podstawie analiz potrzeb rynku - wykorzystujemy narzędzia analityczne i takie do oceny atrakcyjności tematyki contentu.

Zawsze otrzymujesz propozycje tematów, które zaciekawią i okażą się przydatne dla Twoich odbiorców, a przy tym będzie można wskazać Twoją firmę jako organizację, która potrafi rozwiązać konkretny problem klienta i odpowiedzieć na jego potrzeby.

Oszczędź czas i pieniądze, decydując się na doświadczenie ekspertów. Wystarczy, że podasz cel, jaki chcesz osiągnąć. Reszta to nasze zmartwienie. 


White Paper – autor treści

W materiałach White Paper znajdziesz treść opracowaną na podstawie wnikliwego rozeznania. Będzie ona zawierać dane i trendy z rynku, komentarze niezależnych ekspertów oraz specjalistów z Twojej firmy.

Otrzymasz wszystkie materiały do akceptacji i autoryzacji, mając kontrolę nad zawartością dokumentu.

Wszystkie informacje będą potwierdzone i w pełni wiarygodne. Opiekę nad nimi sprawuje profesjonalista. 


White Paper – design 

Po zatwierdzeniu tekstu przechodzimy do projektu graficznego. Na tym etapie pojawią się atrakcyjne ilustracje i zdjęcia, schematy, infografiki i inne elementy wizualne, które pozwolą na przyjemne zapoznanie się i przyswojenie wiedzy. Dodamy logo Twojej firmy, jak również inne elementy, w tym preferowane przez Ciebie czcionki, ikony lub wykresy. Wtedy znów otrzymasz White Paper do zatwierdzenia, aby zachować kontrolę nad wyglądem projektu. 

W ramach współpracy Serigala Executive Content możesz zdecydować się również na skorzystanie z usługi polegającej na stworzeniu dedykowanej strony www do promowania dokumentu White Paper. Wówczas otrzymasz gotową stronę, z której będzie można pobrać dokument w zamian za podanie danych kontaktowych (lead), oczywiście zgodnie z przepisami RODO. 

Skorzystaj z naszego doświadczenia, aby zdobyć leady, które później będziesz mógł przemienić w płacących klientów. Branże i tematyka, które są naszą specjalizacją, to odpowiednio:

Technologie / IT

Usługi finansowe

HR

Startupy

Ekonomia i biznes

Marketing

sprzedaż.png

Sprzedaż 

 

 

Zostaw kontakt do siebie – odezwiemy się, by ustalić szczegóły 

Gotów, by rozpocząć współpracę? 
 

Wymagana zgoda: *
Zapoznaj się z polityką prywatności: https://www.serigalatech.pl/polityka-prywatnosci-i-cookie