Serigala Digital - cyfrowy marketing dla sektora MŚP


1. Strony docelowe

Dobrze zaprojektowane strony wzbudzają zaufanie. Jak mawiał Zig Ziglar: „Jeśli ludzie cię lubią, będą cię słuchać. Ale jeśli do tego ci ufają, wtedy będą robić z tobą interesy”. W systemie Serigala Digital pierwszym krokiem jest stworzenie dla Państwa strony docelowej typu landing page. To bardzo ważne, aby przed kampanią marketingową stworzyć skuteczną stronę docelową. Dzięki temu, zanim potencjalni klienci trafią na stronę, zyskacie Państwo pewność, że będzie ona dobrze konwertowała, czyli pozyskiwała kontakty (leady) lub generowała sprzedaż.

2. Treści dla klientów

Czasy, kiedy wystarczyło skierować klienta z reklamy na podstronę sklepu, by doszło do transakcji, albo już się skończyły, albo – dla niektórych branż – już się kończą. Klient, aby podjął decyzję zakupową, potrzebuje argumentów. Jeśli zaoferujesz mu wartościowe treści, prawdopodobieństwo, że dokona zakupu zwiększy się co najmniej dwukrotnie. Ponadto pamiętaj o tych klientach, którzy bez dodatkowych argumentów nawet nie pomyślą o zakupie – nie wszyscy z nas są „łowcami okazji” i nie na każdego słowo „promocja” działa jak magnez. 

3. Zachęty dla klientów

Czy wiesz czym są lead magnets? To wartościowe bonusy, które można dać potencjalnym klientom w zamian za podanie danych kontaktowych. Lead magnets, określane przez nas zachętami, wchodzą w skład systemu Serigala Digital, ponieważ doskonale pasują do stron docelowych i treści. Klient, który trafi na Państwa stronę, nie tylko zapozna się z wartościową treścią, ale też będzie mógł pobrać dodatkowe materiały, jeśli zostawi kontakt do siebie. Opracowywane przez nas zachęty są wysokiej jakości i zawsze dostosowane indywidualnie do potrzeb danej branży i klientów. Znacznie podnoszą konwersje na stronach docelowych i są stosowane w najskuteczniejszych na świecie kampaniach marketingowych. 

4. Pozyskiwanie kontaktów

Kiedy stworzysz stronę, treści i zachęty dla klientów, pora na najważniejszy element systemu – proces pozyskiwania kontaktów (lead generation). Opierając się na raportach i wynikach badań m.in. Gemius/PBI wiemy, jakie strony odwiedzają Twoi klienci w Polsce. Wiemy też, gdzie prowadzą dyskusje i co piszą w serwisach społecznościowych – korzystamy z social listeningu, by monitorować ich działania online. Wszystko to przekłada się na trafne adresowanie przekazu reklamowego. Dzięki temu Twoją stronę lub strony docelowe odwiedzają nie tylko dobrze dopasowani klienci, ale też możliwie najbardziej zainteresowani zakupem lub współpracą (tzw. targetowanie po zamiarze użytkownika – intent targeting). 

5. Optymalizacje działań

Optymalizacje współczynnika konwersji (conversion rate optimization, w skrócie: CRO) to działania, dzięki którym uzyskujecie Państwo lepsze efekty w swoich kampaniach marketingowych. Narzędzia CRO służą do zwiększania odsetka osób, które odwiedzają Państwa strony lub korzystają z Państwa usług, a następnie przekształcają się - konwertują - w płacących klientów. CRO pozwalają poprawić wszystkie te działania, na których Państwu zależy i element ten jest nieodzowną składową systemu Serigala Digital. Jeśli chcecie Państwo zwiększyć liczbę osób, które się rejestrują, zostawiają kontakt czy dokonują zakupu, optymalizacje są niezbędne.

6. Pierwszy kontakt z klientem i oferta

Wypracowana baza kontaktów do potencjalnych klientów to nie wszystko. Trzeba jeszcze dograć szczegóły i przedstawić ofertę w zachęcający sposób. Jakie pytania zadawać i jak prowadzić rozmowę z klientem, aby zamknąć transakcję? System Serigala Digital pozwala poznać najlepsze praktyki, oparte na działaniach ponad 200 firm. Już nigdy nie będziecie Państwo martwić się o to, że zespół handlowy „spali” kontakty. 

7. Zamykanie sprzedaży

Nawet jeśli klient przejdzie przez cały proces sprzedaży, na samym końcu wciąż może jeszcze zrezygnować. Wtedy wszystkie działania są tak naprawdę na nic, ponieważ finalnie nie doszło do zakupu. Dlatego ostatnim elementem systemu Serigala Digital jest dostarczenie wiedzy i umiejętności niezbędnych do zamykania sprzedaży i doprowadzenia do transakcji.
 


Zapraszamy do współpracy