Strategie content marketingowe

 
 

Tworzymy strategie na content marketing, które są spójne i dostosowane do Twojej firmy i marki. Uwzględniamy wszystkie szczegóły, w tym witrynę internetową, jaką posiada Twoja firma. Zdajemy sobie sprawę, że nie ma czegoś takiego jak „strategia uniwersalna”, dlatego współpracujemy w taki sposób, aby jasno zrozumieć Twoje potrzeby i oczekiwania. Jesteśmy w stanie stworzyć i dostosować plan działań, który będzie odpowiedni dla Twojej firmy - i tylko dla niej. Wyłącznie poprzez prace tego rodzaju uda się osiągnąć wyznaczone cele. 

Na co konkretnie możesz liczyć z naszej strony? Serigala Executive Content to działania obejmujące następujące zagadnienia: 

1. Pomoc w określeniu i zdefiniowaniu docelowych odbiorców i potencjalnych klientów

Na tym etapie dokładamy wszelkich starań, aby trafić z przekazem do właściwych odbiorców. Do osób, które są rzeczywiście zainteresowane Twoją ofertą i później zechcą wrócić po więcej informacji i szczegółów.

Pomagamy budować społeczność wiernych odbiorców przez marketing szeptany i działania w serwisach społecznościowych.

Zależy nam, aby Twoi odbiorcy byli lojalni, nie zaś jednorazowo zainteresowani konkretną treścią. 

2. Dostosowanie tonu i języka do konkretnej marki 

strategie-content-marketingowe-jezyk-marki.png

Różnica pomiędzy contentem „dobrym” a „doskonałym” sprowadza się do tego, że doskonały content przekazuje informacje w taki sposób, który zazębia się z Twoją marką i tożsamością firmy.

Treści, które opracowujemy, sprawiają wrażenie jakby były przygotowane przez Twój zespół. To ważne, aby odbiorca miał wrażenie, że content oferowany przez Twoją firmę jest rzeczywiście powiązany na stałe z marką i jej tożsamością. 

3. Spójne materiały graficzne i wizualne 

Treści nie mogą być tylko „napisane” przez Twoją firmę. Powinny również „wyglądać” jak ona.

Zawsze dokładamy starań, aby dostarczane materiały spełniały wszelkie założenia i wymogi identyfikacji wizualnej marki. 

 

4. Dystrybucja i aktualizacje 

strategie-content-marketingowe-dystrybucja-aktualizacje.png

Warto oferować content regularnie, maks. kilka razy w tygodniu udostępniać go odbiorcom. W dodatku należy rozpoznać najlepsze kanały dystrybucji, a następnie je wykorzystywać, wysyłając i udostępniać treści we właściwe miejsca. Wskażemy te miejsca, jak również - w razie potrzeby - możemy zająć się dystrybucją. 

Wszystkie powyższe elementy mają jeden wspólny mianownik: cele Twojej firmy. Chcemy pomóc w ich realizacji. 

 

Zostaw kontakt do siebie – odezwiemy się, by ustalić szczegóły 

Wymagana zgoda: *
Zapoznaj się z polityką prywatności: https://www.serigalatech.pl/polityka-prywatnosci-i-cookie