Serigala Leadership Ghostwriting

Zostań autorem. Opowiedz swoją historię i podziel się doświadczeniem. Otrzymaj gotową, kompletną książkę drukowaną i ebooka

Tradycyjny sposób pracy nad książką bywa bolesny. Zbyt dużo osób bierze w tym udział, a co za tym idzie – zbyt dużo pośredników. Do tego wszystko to trwa za długo. 

W ramach Serigala Leadership Ghostwriting opracowaliśmy nowy proces tworzenia książek dla przedsiębiorców, dyrektorów i specjalistów (w tym lekarzy). Aby przygotować własną książkę, wystarczy że przeznaczysz ok. 30-40 godz. na rozmowy z ghostwriterem, który przygotuje gotową publikację w ciągu kilku miesięcy. Dla Ciebie to tylko parę spotkań lub telefonów! 

Książka będzie zawierała Twoje pomysły i słowa – będzie widać, że jest Twoja.

Dlaczego powinieneś podzielić się swoją unikalną wiedzą

Dlaczego powinieneś podzielić się swoją unikalną wiedzą.jpg

 „Przeczytałem fajną książkę, ale ma amerykańskiego autora i wszystkie przykłady były oderwane od polskiego rynku”. Czy zdarza Ci się słyszeć takie i podobne opinie? A czy wtedy zastanawiasz się, jak to możliwe, że w USA tylu przedsiębiorców, lekarzy i innych fachowców wydaje swoje książki? Proste wytłumaczenie brzmi: nawet 80 proc. książek biznesowych i medycznych może być napisanych przez ghostwritera.  

Być może masz ochotę podzielić się swoją wiedzą z innymi. Być może chciałbyś też zostawić coś po sobie, gdy zakończysz karierę. Według nas dobrym powodem do wydania książki jest czysta chęć przekazania innym, mniej doświadczonym przedsiębiorcom i ludziom z Twojego kręgu, że mogą uczyć się rozwijać własne firmy i poprawiać kompetencje nie tylko na własnych błędach. Jeśli masz coś do przekazania – zrób to. Eleanor Roosevelt powiedziała kiedyś: „Ucz się na błędach innych. Nie możesz żyć wystarczająco długo, by popełnić je wszystkie samodzielnie”. Dlaczego więc w USA inni przedsiębiorcy i specjaliści mogą uczyć się na błędach tych, którym udało się zbudować dobrze prosperujące biznesy i marki własne, a u nas książek polskich fachowców jest jak na lekarstwo? 

Jeśli masz ochotę podzielić się wiedzą z innymi, czujesz, że w trakcie rozwoju swojej firmy lub kariery zdarzyły się rzeczy, które mogą przydać się innym – skontaktuj się z naszym ghostwriterem. 

Przedsiębiorcy i wybitni specjaliści nie muszą pisać książek. Ale mogą je opowiedzieć

Przedsiębiorcy to kreatywni geniusze. Z tego powodu często mają dysleksję lub ADD (Attention Deficit Disorder - zespół zaburzeń koncentracji z małą nadpobudliwością ruchową), niemniej są niezwykle oddani pracy i wręcz ekstremalnie bogaci w wiedzę. I kochają rozmawiać z innymi ludźmi. Rozmowy? Tak! Opowiadanie historii? Tak! A pisanie? No... niezupełnie. 

Przedsiębiorcy i specjaliści mogą pisać własne książki, ale nie powinno się od nich tego oczekiwać. Jeśli ktoś lubi rozmawiać i ma wyśmienite historie do opowiedzenia, bez odpowiednich umiejętności pisarskich nie będzie potrafił ich przekazać w równie atrakcyjny sposób. Największe znaczenie ma jakość samego pomysłu, doświadczeń, wyzwań, z jakimi musiałeś sobie poradzić. Liczy się przekaz, nie zaś to, kto napisze tekst. 

Jak słusznie zauważa jeden z amerykańskich wydawców: „Jezus Chrystus nie napisał żadnego artykułu, a mimo to jest odpowiedzialny za najlepszy bestseller w historii”. Coś w tym jest, prawda?  

Chcemy aby na polskim rynku pojawiło się więcej książek rodzimych przedsiębiorców i fachowców. Zależy nam na demokratyzacji rynku – zniesieniu ograniczeń, które powstrzymywały i ciągle powstrzymują wielu specjalistów, takich jak Ty. Chcemy, aby czytelnicy mogli usłyszeć Twój głos i to, co masz do przekazania. Aby inni mogli uczyć się na Twoich doświadczeniach.

Niedogodności? Zostaw je nam!

Pisanie książki to ciężka, mało przyjemna praca. Po pierwsze, zadanie to wymaga sporo czasu, którego możesz zwyczajnie nie mieć. Jeśli jesteś osobą, która rozważa skorzystanie z Serigala Leadership Ghostwritingu, jest duża szansa, że jesteś bardzo zajęty. Po drugie, nawet jeśli znalazłbyś czas, proces pracy nad książką jest żmudny i obciążający. Nie tylko trzeba dobrze pisać i przekazywać wiedzę za pomocą słowa pisanego, ale też przeprowadzać rozeznanie, gromadzić materiały, nierzadko kontaktować się z innymi ludźmi i weryfikować informacje. 

Oto taki prosty przykład. Jeśli miałbyś do dyspozycji poniższe informacje, to jak przygotowałbyś wprowadzenie dla czytelnika, które będzie miało dla niego znaczenie i skłoni do dalszej lektury?

„Sławomir Goliński, dyrektor liceum w Katowicach, ogłosił dzisiaj, że całe grono pedagogiczne pojedzie w następny czwartek do Warszawy na warsztaty z zakresu nowych metod nauczania. Wśród prowadzących zajęcia znajdą się: antropolożka Dagmara Jankowska, psycholog młodzieżowy Sylwia Kuk oraz założyciel Stowarzyszenia Nauczycielskiego Robert Wiskorski”. 

Możliwe, że napisałbyś: „Robert Wiskorski, Sylwia Kuk i Dagmara Jankowska poprowadzą zajęcia z…”, albo „W najbliższy czwartek odbędzie się szkolenie z zakresu metod nauczania…”, itd. Tymczasem najlepsza forma to: „W czwartek nie będzie lekcji”

Dobry tekst, niezależnie od tego, czy dotyczy to książki czy artykułu, polega na poszukiwaniu istoty sprawy. Nie wystarczy wiedzieć kto, co, kiedy i gdzie coś zrobił. Trzeba zrozumieć, co to wszystko oznacza i dlaczego – i dla kogo – będzie ważne. 

Ludzie, którzy zawodowo zajmują się pisaniem, wiedzą, że w każdym zbiorze informacji kryje się coś ważnego. Dobry autor wie natomiast coś więcej. Wie, że nie wystarczą fakty i liczby. Trzeba jeszcze zbadać i zrozumieć relacje między nimi. Dobry tekst nie ogranicza się do przekazywania informacji. Wartość dobrego tekstu to odkrywanie tego, co jest naprawdę ważne dla odbiorcy

Jeśli zajmiesz się pracą nad własną książką, a przy tym nie masz doświadczenia w pisaniu tekstów, możesz natrafić na trudne dylematy. Możesz nie wiedzieć, co jest ważne i na czym należy się skupić. Możesz natrafić na ogromny zalew informacji, co cię przytłoczy i sprawi, że nie będziesz wiedział jak to wszystko poskładać w sensowną całość. Możesz też napisać wersję A, B i C, i za każdym razem, gdy wyślesz ją komuś do oceny, otrzymasz opinię: „Nie wiem o co ci chodziło. Brakuje mi pewnych szczegółów”. Wszystko to sprawia, że osoby, które nie mają doświadczenia w pisaniu książek, wcześniej czy później rezygnują i wywieszają białą flagę. Oczywiście nie wszyscy. Ale znaczna część. 

W pracy nad własną książką autor, który nie ma doświadczenia, napotka na dużo niejasności, zamieszenie i niepewność. Czy możesz sobie pozwolić na to, aby porzucić inne, ważne priorytety, by zająć się pracą nad książką, której być może nie uda Ci się ukończyć? 

Jaki jest zwrot z inwestycji?

W Polsce stosunkowo mało osób czyta książki biznesowe - to żadna tajemnica. Być może sprzedasz 500, 1500 czy 2500 egzemplarzy. Pomyślisz wtedy: cały proces był nieopłacalny. Ale myśląc w ten sposób nie uwzględniasz najważniejszej rzeczy. Na jakie korzyści może liczyć autor książki biznesowej, medycznej lub z innej specjalizacji

Korzysc-1.jpg

100-procentową wiarygodność w Twojej branży i specjalizacji
Przykład: prowadzisz agencję obsługującą korporacje w serwisach społecznościowych. Wydaj książkę z tematyki social mediów a następny Twój klient zgłosi się do Ciebie samodzielnie. Mówimy to z doświadczenia. Chętnie opowiemy, w jaki sposób książka przekłada się na pozyskiwanie nowych klientów i jak wpływa na wiarygodność Twojego biznesu. 

Korzysc-2.jpg

Dostęp do nowych klientów lub pacjentów
Do Ciebie i Twojej firmy zaczną zgłaszać się ludzie, do których w inny sposób byś nie dotarł. Będą zainteresowani Twoją ofertą, produktami i usługami. Na pewno coś kupią. Jest duża szansa, że nawiążesz trwałe relacje i zyskasz nowe kontrakty. Nie wierzysz? Porozmawiaj z naszym autorem - Grzegorz Kubera, ghostwriter, chętnie opowie Ci, co zyskał po wydaniu własnej książki i dlaczego jedna książka okazała się lepsza od setek artykułów w mediach o zasięgu ogólnokrajowym. 

Korzysc-3.jpg

Szkolenia i wystąpienia na konferencjach
Wydaj książkę, a Twoja wiarygodność urośnie w sposób gigantyczny. Pojawią się szanse wystąpień publicznych i szkoleń. Jeśli do tej pory masz już za sobą takie wystąpienia, będziesz mógł podnieść stawki - nawet o 40-50 proc. A jeśli do tej pory występowałeś za darmo, teraz będziesz miał przekonujący powód, by oczekiwać wynagrodzenia (nawet 5000-7000 zł za wystąpienie!). 

Propozycje wywiadów i doskonały PR
Media będą chciały z Tobą rozmawiać. Wówczas dotrzesz z przekazem do setek tysięcy ludzi. Zbudujesz lepszą wiarygodność firmy i swojego nazwiska. Umocnisz pozycję na rynku i wyróżnisz się wśród konkurentów. 

Korzysc-5.jpg

Pozycja lidera, którego inni szanują
Książka pozycjonuje Cię jako autorytet w swojej branży i specjalizacji. Twoja obecność w sieci dużo na tym zyska i jeśli mądrze podejdziesz do budowania własnej marki - zyskasz też finansowo. W zależności od branży, w jakiej działasz, spodziewaj się również propozycji o konsultacje i doradztwo. 

 

Ghostwriter – autor z ponad 12-letnim doświadczeniem

Autorem Twojej książki będzie zawodowiec – Grzegorz Kubera, dziennikarz, autor bestsellera „Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony” (sprawdź opinie o książce), kilkukrotny redaktor naczelny magazynów prasowych i serwisów informacyjnych. Napisał już ponad 1000 artykułów do mediów takich jak Newsweek, Bloomberg Businessweek, Money.pl, Szef Sprzedaży, My Company Polska, Logo, Playboy, Computerworld, PC World, Rzeczpospolita, Focus i in. To specjalista z ogromnym doświadczeniem. Możesz mu zaufać. Zobacz ostatnie publikacje jego autorstwa


Dołącz do grona autorów książek. Zostań liderem i autorytetem w swojej dziedzinie. Opowiedz nam swoją książkę. 

Czy chcesz spróbować? Skontaktuj się z nami. Dostępne formy kontaktu:

Bezpośredni kontakt do ghostwritera: +48 885 220 097
E-mail: wspolpraca@serigalatech.pl (pamiętaj, że możesz skorzystać z poczty ProtonMail, aby wysłać maila zaszyfrowanego, włącznie z ukrytą lokalizacją, z której wysłałeś wiadomość)

Formularz kontaktowy:

Wymagana zgoda: *
Zapoznaj się z polityką prywatności: https://www.serigalatech.pl/polityka-prywatnosci-i-cookie