Kiedy internauci finansują firmę (2016)

Fragment publikacji: 

Crowdfunding to forma finansowania różnych projektów przez społeczność. To doskonały sposób dla przedsiębiorcy na pozyskiwanie kapitału, ale też na sprawdzenie, czy ludziom w ogóle podoba się to, co robimy i czy są w stanie za to zapłacić. Przykład? W maju 2016 r. firma Pebble Technology starała się pozyskać środki na stworzenie inteligentnego zegarka Pebble 2 Smartwatch, który zawierał m.in. moduł GPS i funkcję do monitorowania tętna. Produkt bardzo spodobał się społeczności: firma zebrała łącznie 12,7 mln USD od ponad 66 tys. internautów. Z kolei spółka Peak Design chciała stworzyć plecak dla fotografów, w którym sprzęt fotograficzny byłby starannie i profesjonalnie przechowywany. Projekt zyskał wsparcie od ponad 26 tys. osób i łącznie zebrano 6,5 mln dol. Inny przykład? Steamforged Games chciało zebrać środki na grę planszową opierającą się na konsolowym tytule „Dark Souls”. Zebrano ponad 4,8 mln USD od przeszło 31 tys. internautów. To tylko kilka rekordów z bieżącego roku i chyba najlepszy dowód na to, że środki na wymarzony projekt można dziś otrzymać od zupełnie obcych ludzi, którym najzwyczajniej spodoba się nasz pomysł.

Zobacz całość na stronie dotacjeifundusze.pl