Automatyzacja procesów biznesowych w firmach (2017)

Fragment publikacji:

Nie można osiągnąć wysokiej wydajności w biznesie, jeśli wcześniej w pełni nie zrozumiemy różnicy między zadaniami ważnymi a tymi, które po prostu trzeba wykonać. Przykładowo poczta elektroniczna, spotkania, telefony, potwierdzenia, rozdzielanie zadań, przypomnienia (follow-up), raporty, śledzenie postępów w pracach i wiele innych zadań to sprawy przyziemne, rutynowe i często niezbyt ekscytujące, konieczne jednak do poprawnego funkcjonowania większości firm. Podstawowy problem? Takie zadania zajmują dużo czasu.

Co istotne, wysoką wydajność osiąga się nie poprzez nadawanie priorytetów poszczególnym zadaniom. Jeśli będziemy koncentrować się tylko na kwestiach najważniejszych, wymagających większej uwagi czy kreatywności, przyziemne zadania ciągle pozostaną niewykonane i nie znikną jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. To dlatego warto obecnie polegać na automatyzacji. Wiele zadań można pośrednio lub całkowicie oddać do realizacji algorytmom komputerowym. Wtedy zyskujemy więcej czasu, a sprawy przyziemne i rutynowe są na bieżąco realizowane.

Zobacz całość na stronie computerworld.pl