Z suwakiem do klienta (2016)

Fragment publikacji: 

Internet zdecydowanie ożywił rynek firm pożyczkowych, oferujących tzw. chwilówki. Zaczęły wprowadzać rozwiązania fintechowe, które jak ulał pasują do ich biznesu, nastawionego na masowego klienta, odrzucanego często przez banki. 

Po wejściu na stronę Vivus.pl widzimy „suwak” uwzględniający kwoty od 100 zł do 5 tys. zł i pytanie: „Ile pieniędzy chcesz pożyczyć?”. Pod nim widnieje kolejny suwak, z pytaniem: „Na ile dni?”. To proste narzędzie, umożliwiające dobranie parametrów pożyczki i natychmiastowy podgląd związanych z nią kosztów, jest oryginalnym pomysłem spółki Vivus Finance specjalizującej się w udzielaniu przez internet pozabankowych pożyczek, tzw. chwilówek. – Wprowadzane przez nas rozwiązania są chętnie kopiowane przez rynek – mówi Marek Bosak, dyrektor ds. komunikacji Vivusa. – Suwaki są tego przykładem. Stały się rynkowym standardem. 

Zobacz całość na stronie mycompanypolska.pl