Kontakt: +48 885 220 097, lub e-mail: wspolpraca@serigalatech.pl

Co zrobić z danymi kontaktowymi? Jak przedstawić ofertę? Jak nawiązać kontakt?

Dlaczego pierwszy kontakt jest tak ważny

Wypracowana baza kontaktów do potencjalnych klientów to nie wszystko. Trzeba jeszcze dograć szczegóły i przedstawić ofertę w zachęcający sposób. Jakie pytania zadawać i jak prowadzić rozmowę z klientem, aby zamknąć transakcję? System Serigala Digital pozwala poznać najlepsze praktyki, oparte na działaniach ponad 200 firm. Już nigdy nie będziecie Państwo martwić się o to, że zespół handlowy „spali” kontakty. 

Co obejmuje współpraca w zakresie kontaktu z klientami:

  • Przygotowanie dla Państwa skryptów rozmów dostosowanych do branży, w jakiej funkcjonuje Państwa firma
  • Możliwość przećwiczenia do 5 scenariuszy handlowych z naszym pracownikiem i Państwa specjalistą ds. sprzedaży
  • Sprawdzone sposoby na zachęcanie klientów do współpracy i zawarcia umowy lub przeprowadzenia transakcji

 

 

Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły. Chętnie przeprowadzimy też demonstrację systemu Serigala Digital.

 

Co zapewniamy

  • Sprzedaż przez telefon. Technologie dla niektórych firm stały się wymówką przed tym, aby nie podnosić telefonu. Tymczasem warto rozmawiać z klientami. Jeśli Państwo tego nie robicie, naprawdę dużo traci na tym Państwa wynik sprzedażowy w skali roku. Pokażemy jak przeprowadzać rozmowy i przećwiczymy scenariusze rozmów z klientem, w którego wcieli się nasz specjalista. 
  • Zero cold callingu. Nasz system zapewnia Państwu nieprzerwany dostęp do nowych leadów (kontaktów), które są zainteresowane Państwa ofertą. Nie ma zimnych telefonów. Zawsze dzwonicie Państwo do firm i klientów potencjalnie zainteresowanych współpracą. 
  • Skrypty rozmów. Jakich słów używać i jak prowadzić rozmowę telefoniczną z potencjalnym klientem. Wszystkie porady oparte na badaniach z ponad 200 firm. Zapewniamy najlepsze praktyki.
  • Łatwy kontakt. Jesteśmy dostępni codziennie w godzinach 9-17. Pod mailem i telefonem. 
  • Elastyczność. Pomożemy wdrożyć preferowane przez Państwa narzędzia lub inne rozwiązania online. 

Dostępne integracje w systemie

"Alert" box. Wyświetlamy boks powiadamiający użytkownika o danej ofercie i propozycji. Zwiększa to konwersję o ok. 7%.
Live Chat. Możliwość chatu na żywo z Państwa konsultantem może przyczynić się do zwiększenia konwersji od 3 do nawet 75%. 
Pełnoekranowe komunikaty pop-up. Zanim odbiorca zdecyduje się zamknąć stronę, zobaczy komunikat pop-up z zachętą, aby jednak zostawił kontakt do siebie.
Moduły do przechwytywania leadów. Znajdują się na każdej podstronie i można je dowolnie konfigurować.
Bezpieczeństwo danych. Dedykowane podstrony z kontaktem, regulaminem, polityką prywatności, opracowane we współpracy z prawnikiem. 
Mierzalność. Warto mierzyć efekty działań – zapewniamy wdrożenie Google Analytics dla Państwa strony.

Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły
Chętnie przeprowadzimy też demonstrację systemu Serigala Digital.