Dlaczego newslettery? 

newslettery-mailingi-dlaczego.png

E-mail marketing to fundament działań content marketingowych. Newslettery są często pomijane lub niedopracowywane, gdy firma prowadzi działania mające pozyskiwać dane kontaktowe potencjalnych klientów (leady). Dużo uwagi poświęca się jakości ebooków czy materiałów White Papers, ale przecież gdy odbiorca poda już swój adres e-mail, aby otrzymać upragnioną treść, newslettery stają się nagle kluczowym elementem procesu konwertowania potencjalnych klientów w klientów płacących za Twoje usługi lub produkty. To właśnie przez e-mail zachęcisz ich do zakupu. 

Zdecyduj się na profesjonalne usługi w tym zakresie. Stwórz skuteczne e-maile, precyzyjnie dopasowane do Twoich odbiorców. Wysyłając newslettery przygotowane przez dział Serigala Executive Content zyskasz pewność, że Twoja szansa na sprzedaż produktów zostanie możliwie najlepiej wykorzystana

Wyznacz cele, takie jak generowanie ruchu na stronie czy składanie zamówień w e-sklepie, a ich realizację zostaw nam. Wszystkie kampanie e-mail marketingowe są testowane i mierzone, aby na bieżąco je udoskonalać w celu maksymalizacji wyników. Zapracujemy na Twoje zaufanie. 


Przemyślana segmentacja 

Twoi dotychczasowi klienci mogą być zainteresowani nowościami i informacjami na temat produktów i usług, jak również działalnością firmy, np. w serwisach społecznościowych. Z kolei potencjalni klienci, którzy nie zawarli z Tobą jeszcze żadnej transakcji, lepiej zareagują na informacje o tworzonej przez Ciebie wartości, jak i przedstawieniu dowodów, że Twoja firma jest jednym z liderów branży. To dlatego proponujemy segmentację e-maili na dwie grupy: klienci potencjalni oraz stali. Nie bawimy się w tworzenie kilkunastu różnych grup, ponieważ to nie tylko zbyt czasochłonne, ale również - w dobie rozporządzenia RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) znacznie utrudnione zadanie, nieprzekładające się na satysfakcjonujący zwrot z inwestycji. 

Zdajemy sobie sprawę, że w biznesie B2C e-maile często mają naturę transakcyjną, zachęcając wprost do zakupu produktów, np. z wykorzystaniem rabatu. W B2B stosowane są natomiast inne praktyki, takie jak prośba o spotkanie z prezentacją produktu, czy też możliwości dosprzedaży (upsell) dla dotychczasowych klientów. Przygotuj skuteczną strategię i zacznij już teraz poprawiać wyniki.


Zarządzanie kampaniami e-mail marketingowymi 

Kiedy masz kilkudziesięciu lub więcej klientów, trzeba wdrożyć odpowiednie oprogramowanie i system, by wysyłać wiadomości w sposób zautomatyzowany.

Wybierz najlepszy system do e-mail marketingu, korzystając z naszego doradztwa, a następnie zacznij go używać w sposób możliwie najskuteczniejszy. Poznaj techniki i metody, aby stworzyć wysokiej klasy system do automatyzacji marketingu.

Dowiedz się jak przemieniać subskrybentów w płacących klientów, polegając na naszym know-how.


Profesjonalna oprawa i obsługa

Nie tylko content ma znaczenie. E-maile muszą mieć zachęcające do lektury nagłówki, jak również poprawnie i w atrakcyjny sposób wyświetlać się na różnych urządzeniach.

Stworzone przez nas kampanie na pewno spodobają się Twoim klientom. W dodatku - co ważne - troszczymy się o dane osobowe, dlatego zapewniamy profesjonalne wsparcie w zakresie prowadzenia kampanii e-mail marketingowych zgodnie z RODO. 


Zostaw kontakt do siebie – odezwiemy się, by ustalić szczegóły
 

Wymagana zgoda: *
Zapoznaj się z polityką prywatności: https://www.serigalatech.pl/polityka-prywatnosci-i-cookie