Content marketing pod cele komercyjne

Blog autorski Twojej firmy to skuteczny sposób informowania potencjalnych klientów o tym, że „znasz się na swojej robocie”. Tworząc autorskie publikacje możesz informować o trendach, dzielić się komentarzami, wartościowymi danymi i sprawdzonymi praktykami. Potencjalni klienci mają pytania, a blog ma - i powinien mieć - odpowiedzi. Zbudujesz zaufanie i wiarygodność. 

Blog powinien pełnić rolę punktu wyjścia w działaniach sprzedażowych, przez co powinien współgrać z celami komercyjnymi Twojej firmy. Nie chodzi o to, aby tworzyć wpisy o czymkolwiek. Każdy wpis powinien przekazywać konkretną wartość, spełniać zamierzony cel i sprawiać, że potencjalny klient bardziej zainteresuje się Twoją firmą. 

Gdy zdecydujesz się na współpracę, przekonasz się, że nasza firma potrafi udowodnić, że każdy wpis na blogu ma znaczenie. Wykorzystujemy specjalistyczne narzędzia do tworzenia i analizowania treści, od Searchmetrics i BuzzSumo, po Moz i Google Analytics. Wszystko po to, aby czerpać informacje i wiedzę z ogromnych zbiorów danych. Znamy branże, w jakich działamy, aktualne trendy i zainteresowania odbiorców. Wiemy pod jakim kątem tworzyć konkretne publikacje, co w nich umieszczać, jak je formatować i na jakie elementy postawić, aby współgrały one z celami Twojej firmy. Zapewniamy: możesz nam zaufać. Mamy ponad 12-letnie doświadczenie.


Doświadczenie branżowe 

Tworzymy treści tylko dla tych branży, na których się znamy. Nie jesteśmy „dla wszystkich”. Stawiamy na merytoryczne przekazy, a publikacje wysokiej jakości można tworzyć tylko wtedy, gdy ma się stosowne doświadczenie i wiedzę. Z tego powodu zapewniamy biznesowe wsparcie w następujących branżach i tematykach: 

Technologie / IT

Usługi finansowe

HR

Startupy

ekonomia-biznes.png

Ekonomia i biznes

marketing.png

Marketing

Sprzedaż

 

 

Celem jest nawiązywanie współpracy partnerskiej, gdzie autor treści staje się Twoim partnerem, nie zaś osobą, której trzeba przekazywać podstawy i stale nadzorować, ponieważ w przeciwnym razie mogłaby stworzyć treści niesprawdzone i zawierające błędy merytoryczne. 

Dbamy o wiarygodność Twojej marki, więc nie możemy pozwolić sobie na tworzenie treści, które mogłyby nadszarpnąć zaufanie odbiorców. Ponadto, ze względu na współpracę z doświadczonymi specjalistami, nasza firma może skupiać się bardziej na tym, aby skutecznie promować i docierać do Twoich potencjalnych klientów - mając pewność, że treść jest na wysokim poziomie, mamy na to więcej czasu.

Do wszystkich publikacji dołączamy informacje dotyczące wyłącznie Twojej firmy. Prowadzimy rozmowy z przedstawicielami Twojej firmy i zawsze staramy się umieszczać tożsamość Twojej marki we wszystkim, co opracujemy.


Jakość, nie ilość

Czasy, w których firmy wykorzystywały triki i nie do końca uczciwe praktyki marketingowe, aby docierać do odbiorców, bezpowrotnie minęły. Nie należy już tworzyć dużej ilości wpisów tylko po to, aby zalewać odbiorcę treściami, których i tak nie byłby w stanie przyswoić. 

Ludzie poświęcają coraz mniej uwagi i czasu na treści, natomiast średnia ilość znaków na każdy wpis blogowy rośnie. Jak to rozumieć? Należy tworzyć mniej wpisów, za to bardziej szczegółowych i przekazujących realną wartość. Wyłącznie najwyższa jakość daje dziś efekty. 

Również Google zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wyszukiwarka coraz częściej premiuje te wpisy, które cechują się - obiektywnie - wysoką jakością merytoryczną i zapewniają realną wartość odbiorcom. Blog i treści powinny być przyjazne dla użytkownika, dokładne pod względem tematu, jaki poruszają, jak również spełniać techniczne aspekty SEO. Jedno jest pewne: dziś nie ma znaczenia, ile treści publikujesz. Ważniejsze jest to, jakiej jakości są te treści. W Serigala Executive Content jakość ma znaczenie pierwszorzędne.


Twój blog to Twoja marka 

Klienci mają obecnie ogromny wybór, dlatego tak ważne jest, aby Twoja firma była autorytetem tematycznym - tak dla nich, jak i dla wyszukiwarek internetowych. Dla przykładu, przyjmijmy, że oferujesz aplikację w chmurze do przechowywania danych. Osoby zainteresowane taką usługą powinny znaleźć Twoją firmę, a później kojarzyć tę usługę z nazwą Twojej firmy. Czy wiesz jak to zrobić?  

Aby skutecznie rywalizować i prześcignąć konkurentów, Twój blog powinien przestrzegać kilku zaleceń:

  • Publikować treści na tematy związane z branżą i produktami/usługami, jakie oferuje Twoja firma
  • Dostarczać regularnie świeże treści, ale nie częściej niż kilka razy w tygodniu
  • Oferować treści nastawione na konkretnych odbiorców, wynikających z analizy dotyczącej jednostki decyzyjnej (pamiętaj: nie wszyscy są nastawieni na zakup!)
  • Zawierać jasne wezwania do działania
  • Mieć atrakcyjne grafiki i elementy wizualne
  • Być zoptymalizowany pod kątem udostępniania treści w serwisach społecznościowych
  • Być w 100 proc. dopasowany tematycznie do odbiorców
  • Być aktualny - starsze wpisy warto aktualizować i optymalizować

Wpisy z Twojego bloga będą często pierwszym punktem styku potencjalnego klienta z Twoją firmą i marką. A często masz tylko jedną szansę na to, aby wywołać pozytywne pierwsze wrażenie. Twój blog to Twoja marka. Postaw na jakość.

Zostaw kontakt do siebie – odezwiemy się, by ustalić szczegóły
 

Wymagana zgoda: *
Zapoznaj się z polityką prywatności: https://www.serigalatech.pl/polityka-prywatnosci-i-cookie